Bättre ensam i ensamhet än ensam i tvåsamhet!

Fick ett mms av gullet Jesper med en skitful bild på mig i bilen från i Maj när vi var på en liten roadtrip till Uppsala.. Vi lyssnade på massa musik och jag smålarvade mig lite och självklart va han där med kameran.. det fick jag visst tillbaka nu.. saknar honom faktiskt, men han är så kanon duktig som pluggar nere i Lund och det går tydligen riktigt bra. Men jag kommer ner och hälsar på när jag får tiden och pengarna lilla gubben. Gud vad jag saknar killkompisarna från klassen.. det var som mina bröder!

Nu är jag tränad och matad.. Det blev tacos ikväll med och imorgon också.. Så bra när man är själv, för då räcker maten länge! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vika tvätt.



There's nothing I can't do with you by my side.. det är skrattretande!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0