Pussas?.. ja men självklart

Fick sluta en halvtimma tidigare idag för att jag haft det jobbigt med magen och jobbat mycket.. Gulligare arbetskollegor får man ju leta efter. Så nu sitter jag här och slåss med kissen. Han attackerar, bits och rivs och jag håller fast honom och pussar ihjäl honom typ..
Jag har även avbokat passet ikväll för ytterligare en kväll för vila. Alla är så himla gulliga och bara "Nu får du skärpa dig, du måste ta hand om dig och din kropp"..

Ska gå upp och möta alex vid hälsoskaparna vid halv 7 för hon jobbar där ikväll som barnvakt. Sen ska vi gå och handla massa gott till ikväll eftersom hon ska sova här. Mysimys!

Killarna har varit helt galna idag, de har sprungit efter mig hela eftermiddagen och bara "Alex kan du pussa mig, kan inte du vara med på pusskalas".. Haha söta nötter alltså..
Hela förmiddagen spenderade jag utomhus och höll på att frysa stjärten och tårna av mig. Vi skulle gå till bibloteket och lämna tillbaka böcker med småttingarna. Och det tog oss nästan 2 timmar fram och tillbaka.. Kan ni förstå hur sakta de små liven går då? Jag är inte van att ta mig fram i den farten, här ska det springas fram ..

Det pratas redan om nyår och alex vill att jag följer med till Norge, och visste det skulle vara skitkul och komma någon annanstans över nyår och framförallt hälsa på elin och se hur hon har det..

Nu ska jag vika tvätt, bädda rent i sängen och diska. puss!!


min mamma är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0