Dag stt få lite träningsvärk i rumpan

Ja får tydligen leka kurragömma med mina saker på morgonen eftersom tyson tycker det är jättekul att flytta på saker under nätterna. Mina örhängen och mina linser letade jag ihjäl mig efter imorse.. tror ni inte han har hämtat de från min byrå och lekt in dem under mitt badkar.. Så hädan efter ska jag kolla under badkaret. han kan även plocka ner halsband och jag kan hitta dem under sängen. ja en riktig liten busig rackare..

usch det är svinkallt ute och klockan känns som 22.00.. vart kom mörkret så fort ifrån? jag tycker inte om mörker och framförallt inte nu den här årstiden. Man känner sig så trött hela tiden.. Jag vill ha ljust dygnet runt och sena varma sommarkvällar. ååååååh!!

Nu ska jag snart åka iväg och träna en timmas afrodans med alex, och sen när jag kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad. ååh så mysigt!
är så sugen på att skita i att träna ikväll för jag är verkligen trött, men jag vet hur bra jag mår när jag kommer hem. så det är bara att köra på!

och nu fick jag nyss sms om att afron var inställd så nu blir det spinning istället.

puss


bild från butiken i sommras..
jag saknar mina slingor, och jag saknar att jobba i butiken ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0