Lite av varje

åååh äntligen hemma!! kom hem från jobbet 16.50 och drog och träna 16.55.. Snacka om stressad tjej! Men jag han och nu har jag tränat dubbelpass. Kan ju nästan kalla det trippelpass då jag tar mig fram och tillbaka till träningen med alla dessa kläder.. Ni skulle skratta om ni såg mig ;) men det är ju svinkallt så vad ska man göra..
Fick någon slags lust att laga lite mer rolig mat ikväll..så det blev chili con carne!!tog lite tid men nu är det klart och jag har nästan ätit färdigt. riktigt smarrigt! Har ju mat för resten av veckan kan man ju säga.. tjoheej!

Jag har bestämt mig för att inte gå ut på krogen förens den 25 december.. den ni! Kommer få danssug, men och andra sidan så har jag så mycket annat jag kan pyssla med nu på helgerna.. Som att julbaka, åka iväg och handla julklappar, träffa människor som jag inte annars hinner träffa, och förhoppningsvis flyttpacka en hel del.. Kanske en tjejkväll utan utgång? vad sägs om det mina rara?!

nej om man kanske skulle hitta på någe kul innan sovklockan ringer, börjar 07.15 imorgon! då äre mörkt ute och då sover jag. isch! Men får väl lunka till jobbet.. slår nog på stort!! mjukiskläder ...
Men ni får ha en trevlig kväll, puss o kram!!





Finns ju ingen snyggare kvinna än shakira! Ingen är ens i närheten.. När jag såg henne live höll jag seriöst på att dö, för det var nog det häftigaste jag sett.. Hamnade i någon slags koma och pratade inte på en hel timma efter konserten. Dock var jag bara 10 eller 11 år då. Men hon finns fortfarande kvar som mina absoluta favoriter och hennes låtar är fantastiska. Hennes musik är verkligen den som hängde med mig under hela min uppväxt. och den har ju varit som den har varit, inte den lättaste alla gånger.. Så mycket minnen speglar sig i hennes låtar. Men nu känner jag bara styrka när jag hör dem, jag har ju ställt mig på egna ben och verkligen arbetat mig upp och förändrat hela mig själv med tiden.. och för första gången på 7 år mår jag så himla bra, det kunde inte bli bättre än såhär!! men jag har fortfarande saker att bearbeta och arbeta med, men det kommer med tiden.
jag är stark och stolt över hur jag lyckats förändra mig själv från då till nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0