Lyckad lördag

Hela dagen igår spenderades i strängnäs med alex, vi var på både karlssons och Öb och sedan käkade vi lunch på café georges och gjorde ett försök att få lite färg på kroppen. Man kan verkligen handla loss på karlssons, hittade massor av julklappar och grejer. Men det får vänta tills nästa månad tror jag!
Kvällen spenderade jag på heron med min bror, bella och mami. Vi käkade, bowlade och tittade på bio. Bowlingen gick ju suveränt hela tiden och jag hade så gott som vunnit, men då upptäckte jag ett gäng på 8 killar som var bredvid. Så det blev inte så mycket mer bowling utan mer flörtande med en skitgullig kille som verkligen inte kunde sluta le.. Varenda gång jag spelade och vända mig om för att gå tillbaka så satt han där och kollade och log och blinkade med ögat. Till och med mamma " Men alex, vem flörtar du med du har ju ingen koll på bowlingen längre".. Men det var ju så mycket roligare än att spela bowling ;)

Bion blev paranormal activity 2, riktigt dålig film men gudars var hemsk den var. Hela salongen satt och verkligen gallskrek. Tror inte jag slappnade av en enda gång för jag försökte hela tiden vara beredd på när allt läskigt skulle komma, men jag lyckades inte så bra. Den satte sina spår faktiskt.

Det är söndag igen, härliga söndag! Vi ska fika och träna idag. Ska verkligen bli kanonskönt att träna, jag känner att jag behöver det. Nej om man kanske ska få på sig lite kläder och gå ut i solen. puss



finaste paret

det gick ju bra till en början iallafall..

bella är nog det sötaste

spännisnisse...som vanligt

syskonkärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0