Var dig själv, världen älskar original!

Underbara fredagmorgon! Vaknade på rätt sida och jag har fått sova rätt så skapligt. Lyckoruset dundrar i kroppen eftersom det är fredag och löningshelg.
Men alldeles nyss fick jag läsa om ett evenemang där man ska hedra barnen som ligger på sjukhus under julen, genom att skänka gåvor och slå in paket.. Alltså kan ni tänka er själva att få ligga på ett sjukhus förmodligen väldigt sjuk, över julen?! Vilken smärta jag fick i mitt hjärta. Vilken mardröm!!
Åter igen är vi där igen.. Jag svär ibland när jag är påväg till jobbet för att vädret är så emot mig. Snön är överallt och jag blir 1 minut sen till jobbet... Men varför kan jag inte svära åt att barnen inne på sjukhuset inte ens får leka i den snön? åh nu tänker jag för mycket, jag är glad och ska vara glad..ska inte gräva djupare i detta, men jag ska ha mina tankar på dessa barn. Jag önskar jag kunde rädda hela världen ibland.

Efter jobbet dyker det in tre eller fyra tjejor hos mig! Ja ni kan ju bara tänka er vad vi ska göra, juste...snacka skit och dricka vin! :) Sen har vi nog sådär hundrafemtio alternativ för kvällen, likabra att vara välutrustad. haha! Men utgång blir det iallafall. Klackarna i taket!

Have a nice day! puss


haha ja, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0