Åhhhhh - ååååh

Nu är jag hemma efter mys med grabbarna, eller ah lilleman sov redan när jag kom så har myst med Hugo. Vi har gjort läsläxa och ätit pepparkakor.

Jag måste även säga att jag älskar min bror över allt annat. finns ingen bättre!! Och hans flickvän är nog den bästa han kan få. Åh jag är så glad för dem där hjärtegullen.


Ni är verkligen årets par!!

Måste berätta en rolig sak som jag var med om idag på jobbet..Jag satt och pysslade med några killar och vi lyssnade på musik samtidigt. Och när det kom en rätt poppgig låt så började jag dansa och fula mig lite och då säger killarna
- Men hallå sluta, du är pinsaaaaam!! (4-5år)

alltså jag kunde inte sluta skratta... jag har nog blivit för gammal enligt dem. Åh stackars mina barn, de kommer säkert dö av pinsamhet över sin mamma ;)

Nej om man kanske ska ta och ha lite kvällsmys! Har sovmorgon imorgon, börjar inte förens 9. Himla skönt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0