Att livet ska behöva vara så tufft att man gör sig av med det!!

Att denhär killen som tog sitt liv i strängnäs igår har fått mig att må rätt dåligt.. Det är så sjukt och hemskt att sånt här borde inträffa. Har ingen aning om vem killen är mer än vid namn och bild. Men så fin och så mycket vänner. Man undrar vad det döljde sig under ytan och som bidrog till att det skulle gå så långt så han inte orka med sitt eget liv. Nej jag mådde ärligt talat illa när jag fick veta det. Och så klagar alla på små saker, jag borde skämma..vi borde skämmas! Vart finns de vuxna i det hela?! Varför fick han inte hjälp? Alla kan räddas ifrån sånna här situationer och psykiskt dåligt mående. Men man måste se det och ge sig in i det. Tycker det är allas skyldighet att ta vara på alla människor runt omkring sig i den mån det går. Nej fy det här gör mig illa i hjärtat. Jag hoppas att han får det bra i himlen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0