Blir det ingen tränings så tröstar jag mig med godis

Åh vilken bra dag jag har haft! Dels har jag jobbat tillsammans med alex nästan hela dagen. och sen har jag fått massa jätteroliga besked, så jag är så glad!!!

Skulle egentligen tränat nu kl 18.00 men jag har sån himla huvudvärk så var tvungen att avboka passet.. fan alltså.. och eftersom jag blev lite nere av det så köpte jag godis och så ska jag bara ligga i soffan hela kvällen och kolla på film :)



Tjuvstartade innan maten tillochmed.. Men nu har jag fått i mig en coscos sallad med bacon och massa annat gott. och imorgon är det fredag så det blir klackarna i taket...och även lördag! ska slå på stort i helgen hade jag tänkt mig ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0