Början på veckan

Äntligen har lönen kommit och det känns så fruktansvärt bra.. Alex har gått och skrattat för att jag burit omkring på mina 20 kr .. Men nuså nu kanske jag kan leva lite mer normalt igen. Ska börja med att fylla på mobilen för har känt mig handikappad nu i en dag då jag inte kunnat ringa. Hemskt egentligen att man är så bekväm med allting, och framförallt beroende. Hur gjorde man förr?!

Nu är det Måndag igen och jag tycker faktiskt det känns rätt okej. Det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla igen. Sen är det full rulle med träning och andra saker hela veckan så fredagen kommer vara här snabbare än någonsin. Jag ber att snön ska komma tillbaka och att det ska sluta regna. Regn är det värsta jag vet!!! Men inte nog med egypten nu i Januari så bokas resan till Bulgarien nu till helgen.. En till Bulgarien resa kan nog inte bli så mycket bättre för bulgariens uteställen var sjukt bra..Men den resan blir inte av förens i Juni!!



Mitt horoskop för veckan:

Kärlek: Lust och längtan har du gott om men vardagen tar över och veckan blir rätt så hösttråkig.

Pengar: Du är sparsam, till och med i lägen där det går emot din natur. Det blir slantar över.

Turdag: Tisdagen ger helt oväntad njutning.

 

ojojoj då det ser ut att bli en bra vecka!!

Men nu måste jag göra mig klar. Ha en fortsatt bra dag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0