det finns gott om goda människor men även gott om onda människor...

Jag är så himla trött, så jag hoppar över träningen ikväll för vägrar att bli sjuk.. Och eftersom jag alltid blir sjuk när jag är trött och tränar så är det likabra.. Ska nog ge mig ut på en promenad i regnet istället med lite musik i öronen. Känns som om jag måste rensa huvudet lite. jag är så trött och besviken på människor runtomkring mig. blää! Kan det inte bara bli januari nu :) måste ha rent samvete runt omkring mig! tycker så fruktansvärt illa om människor som enbart tänker på sig själva och ljuger om precis allting.. värsta jag vet alltså!!

Det blir sthlm över helgen, mycket bra!
Nu ska jag lägga mig en stund i soffan och bara ta det lugnt innan jag ska ge mig ut i ruskvädret..


Barnen på dagis: "ööööl är äckligt!"
I mitt huvud tänkte jag då:"åh nej ni har så fel, öl är så gott!!!"

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0