friskare än någonsin!

Gudars var skönt det där var, jag tackar mig än en gång för att jag orkade mig dit fast jag var så trött... Handlade en sväng på vägen hem, blev en marinad, en juice, ett skinkpaket och en duschtvål.. ja udda kombinationer på varor...Nu är jag så hungrig så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Tur att min mat är klar nu, det blir marinerad fläskkarré med sallad, fetaost och oliver.

Jag har inte varit sjuk på hur länge som helst nu.. Jag tror det beror på att jag:
-är ute mycket om dagarna
-tränar
-äter jättebra vitaminer
-äter bra mat
-sover minst 8 timmar varje natt

det måste bero på dehär sakerna för jag jobbar i smittofällan nummer ett.. Har aldrig varit med om att alla barnen är friska.. Jag har inte ens haft en enda förkylning på flera flera veckor. Fast ja kanske inte ska skriva detta för då lär jag väl bli sjuk bara pågrund av det.. jaja..



Mat, dusch och säng. adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0