gubben i lådan..

Vaknade relativt tidigt och kom på att jag skulle sitta barnvakt idag 11.30.. Så det var bara att kliva upp och göra sig iordning för att sen åka. Som tur var det bara 1 1/2 timma, för jag har varit så trött idag. Sen gick jag och alex och fika på två goda ting och där satt vi i två timmar med filtar och myste. Sen gick vi hem till malin ett tag och snacka en massa skit.

Nu har jag varit otroligt duktig.. Jag har bäddat rent i sängen, diskat, damsugit hela lägenheten och satt på en maskin tvätt.. Åh vad skönt det är med sömdagskvällar. Inte en enda grej man måste göra utan man kan göra precis vad man vill.. Och jag ska ha söndagsmys i soffan med godis och cola. Ska nog kolla på någon bra film eller så blir det sex and the city..

Nej nu ska jag äta lite kyckling och ris för har inte ätit på hela dagen förutom en liten macka imorse.
puss o kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0