Half way around the world lies the one thing that i want

Jag var så glad igår när jag gick och la mig..att somna till en glänsande lägenhet, ingen disk och doften av nytvättad tvätt, ja det är riktigt skönt. Sen att lägga sig i en renbäddad säng med nyrakade ben är det mysigaste som finns, det känns som man är gjord av silke och att man har en hud som världens mjukaste bebis. Sen att jag sov 10 timmar på allt detta gjorde ju saken ännu bättre! Så nu är jag utvilad och jag mår bra igen så dags för ny vecka. måndag, usch jag tycker inte om de dagarna. men visst är jag inte ensam om att tycka det?!
Men ska upp och träna ikväll så det ska bli skönt! Ni får ha en bra dag..

puss

morgonmusik:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0