heeeeeelg

Åhså var det Fredag igen då.. Snart säger väl någon, "Grattis på 60 årsdagen alex".. Ja fy ja, tiden går alldeles för fort!!! Men kul på vägen har jag minsann och det är väl huvudsaken?! Jobbar hela dagen fram till 15.30, men ska iväg en stund mitt på dagen och plocka bort tandställningen.. uuuuhe vad obehagligt det är när de slipar bort limmet från tänderna..känns som man får ett epilepsianfall.. men sen så, då är jag fin och bra i munnen.. Smile baby! :) fast det gör jag ju ändå så spelar nog ingen stor roll, ingen kommer ändå lägga märka till att den är borta eftersom man knappt ser den nu.

Ikväll blir det fin restaurang med två utav mina absoluta favoriter och älsklingar! Kommer fan bara böla när jag träffar er, eftersom det var så länge sen nu .. Jag har det verkligen bevisat att kärleken underhålls även om man inte träffas. Okej det där funkar inte i ett förhållande, eller iallafall inte enligt mig .. Men det går vi inte in på nu! Men mina riktiga vänner skulle jag göra allt för♥

Hoppas ni får en kanondag, och att vädret blir toppen! Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0