helgen kommer bli kanon

Åååååh så bra jag mår!! tralalalaaaa...Har fått någon burk med positiva och glada känslor tror jag.. Är helt uppe i varv.. egentligen är jag trött efter ett riktigt jobbigt step pass.. Men alla glada känslor tar över. Har kramat och pussat på mamma, mina stövlar står i hallen och imorgon är det fredag..
En fredag med alkohol, bra sällskap, middag på värdshuset och sedan utgång.. Det hade varit kul att klä ut sig, men har inte haft tiden att vara så omsorgsfull med det och då är det inte lika kul.. Man måste planera länge.. eller jag har ju en dräckt så jag kan vara tjuv tillsammans med mina handbojjor.. Men vart är min polis?! Den får nog hänga kvar i garderoben och så får det bli vanlig partyklädsel.

Nu sitter jag och klämmer i mig en hel påse dragster innan middagen är klar.. Gott är det men det var dåligt på den sura fronten. Jag vill ha sådär jobbigt jättesurt så man nästan sitter och gör miner när man äter dem.. skräll

Ni får gissa tre gånger på vad jag ska göra nu?! Ni lär ju känna mina rutiner..

äta......duscha.....sova....

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0