I got the magic in me

Världens goaste kram och "Jag tycker verkligen om dig" .. Åh det finns ju inget bättre än att höra det! Mitt hjärta slår...

Svinkall dag, jag frös liksom om tårna när jag var i cykelparken och då har jag ändå mina vinterskor som är nyinköpta till mitt jobb. Hur ska jag klara november... och december?! Säger som nettan "Svinbjörnarna har anlänt"...
Imorgon är det fredag, underbara fredag! Fast jag har stängningen, mindre kul.. Men det funkar, fredagsmys med barnen är liksom inget att klaga över. Sen mot kvällen blir det fredagsmys med alex vad jag vet en så länge. Och lördagmorgon drar jag till stockholm. åh jag längtar!

Nu ska jag sadla om till träningskläder och kila upp till gymmet för en timmas konditionspass. Ska bli riktigt skönt! Hoppas ni mår bra, själv mår jag fruktansvärt bra förutom att jag är lite trött.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0