i tidens väntan..

1. Namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 19 år 4 månader 2 veckor
3. Vart bor du? - I min lägenhet
4. Bor tillsammans med? - Min katt Tyson
5. Husdjur? - kissen
6. Färg på ditt hus? - hmm gult, rött?? jag vet inte
7. När är du född? - 1991-06-06
8. Klass? - går inte i skolan längre
9. Vilket år tar du studenten? - Juni 2010
10. Något jobb? - Ja
11. När ska du sova ikväll? - oj så fort jag får chansen
13. Duschat idag? - inte än
14. Kramat någon idag? - många barn
15. Pussat någon idag? - jaa
16. Vad har du ätit? - Frukost, frukt, lunch, mellis, frukt och nu snart middag
17. Dagens klädsel? - Svarta jeans, en grå t-shirt
18. Dagens smink? - puder, mascara och kajal
19. Dagens sötnos? - en unge
20. Dagens roligaste? - barnen
21. Har du många vänner? - tillräckligt för att jag ska må bra och kunna ge massor av kärlek till dem
22. Hur många har du kysst? - vänta ska hämta anteckningarna ;)
23. Vem kramade du senast? - en unge
24. Vem pussade du senast? - pussas vad är det?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - maaaaaaaaaadde
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Alex "hahahahahah va roligt haha"

FAVORIT:
31. Film? - har några stycken
32. Låt? - oj svårt
33. Mat? - allt
34. Dryck? - vatten
37. Stad? - Göteborg, Köpenhamn
38. Land? - turkiet och thailand
39. Ämne i skolan? - idrott.. naturkunskap..
40. År? - 2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - mami
42. Drickan du drack? - kaffe
43. Gången du spydde? - några helger sen
44. Gången du grät? - oj det var ett bra tag sen nu
45. Pizzan du åt? - minns inte
46. Gången du var i göteborg? - 2 år sen
47. Gången du var i stockholm? - några månader sen
48. Gången du var hög? - hahahah hög på energi är jag väl jämt
49. Personen som såg dig gråta? - hmm kommer inte ihåg eftersom det var ett tag sen

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ut och festa
54. Tv-spel eller datorspel? - tv spel
55. Singel eller upptagen? - båda har sina för och nackdelar
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget..
58. Ragga eller bli uppraggad? - ragga
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blondt? - mörkbrunt?
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - pepsi :)
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - jag vet inte
68. Älska eller älskas? - inget av det om det inte är gemensamt
69. Leva eller dö? - leva såklart

ANTAL:
70. Personer du älskar? - dem vet vilka dem är
71. Personer du hatar? - kan tyvärr inte hata människor, det går bara inte..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - dem jag älskar tillbaka
73. Personer som hatat dig? - jadu det kan jag tyvärr inte svara på..
74. Glassar du ätit på en dag? - 10 magnum, jag var ett freak av det förut
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - hamnfestivalen, he he
76. Gånger du haft minnesluckor? - några få gånger
77. Piercingar har du? - 3 om man inte räknar med öronen då är det 7
78. Personer du saknar just nu? - ja det är några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 3 gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - det kan ni allt fundera på
81. Ska du träffa imorgon? - mina kollegor, alla barnen och alla jag tränar med..
82. Sjöng du senast för? - barnen
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - johan
84. Spelade du tv-spel med senast? - oj det var nog madde, men jag titta nog mest på
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Mina närmaste men de får ha egna sängar ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha ingen så grov är inte jag
87. Förtjänar att dö? - absolut ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - mina bebis kisse

VAD:
90. Gör dig glad? - alla mina närmaste, ett dansgolv med bra musik och mitt jobb
91. Gör dig ledsen? - folk som ljuger och är så känslokalla
92. Vad vill du helst göra nu? - klä av mig naken och dansa tango, haha nej men kanske dra på en varm resa nu på momangen
93. Önskar du att du slapp göra? jobba resten av kvällen
94. Vill du ha nu? - mer pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - oj jag vet inte..
96. Längtar du till? - december och januari
97. Tycker du om dina betyg? - är nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - Ångrar inget, man lär av sina misstag
99. Är det bästa som har hänt dig? - alla dem jag älskar
100. Varför gjorde du detta? - fördriva tiden innan allt jobb sätter igång igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0