Jag vågade!!


Majsorms hanen

Majsorms honan

majsorms bebis

lebbit


jag är så stolt över mig själv att jag våga hålla, de var döhäftiga!

här hade ormen slingrat sig runt min arm, lite små läskigt

nu ska det upptäckas

alla tre ormarna


Pytonormen kom aldrig utan hon hade med sig tre av sina majsormar. Jag som är jätterädd för ormar och typ får en hjärtattack om jag stöter på en snok eller huggorm ute var inte alls rädd för dem här. De var grymt vackra i teckningen och jättesnälla. De var inte klibbiga utan hur lena som helst och ja riktigt häftiga var dem. Riktigt lärorikt var det att hälsa på dem där små liven.. eller ah små de var rätt stora!! Jag både höll och klappade och nu är jag stolt över mig själv :)

gud vilket blåsväder vi har haft idag, trodde jag skulle blåsa bort när vi var ute på förmiddagen och nu en stund på eftermiddagen. Det var bara att köra på både mössa och luva. Nu ska jag få i mig lite mat och sen ge mig ut igen, ska upp till hälsoskaparna och träna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0