jobb och träning

Gud vilket blåsväder det har varit idag, haft både täckbrallor, varm jacka, halsduk, vantar och mössa när jag var ute med barnen.. och jag frös ändå! säger ju det, jag ska inte vara i sverige under de kalla årstiderna. är det värt att se ut som en tomte i alla kläder men ändå inte vara varm? ehh nej tack..

Nu har jag nyss ätit en jättegod grönsakswok som jag gjorde. och nu ska jag bara smälta maten innan jag ska iväg på en timmas spinning. hårt för häcken! undrar om jag ska unna mig en fet godispåse på hemvägen för jag har inte ätit godis på evigheter. vi får se om suget finns kvar när jag nästan är död.

längtar till helgen!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0