Lång dag

Godmorgon allihopa!!
Ja det är redan Onsdag och jag har en fruktansvärt lång dag framför mig. Kommer vara hemma runt 21 - 21.30 ikväll.. och ja hallå jag brukar sova 21?! Men det är bara att kämpa på.. Är man så ivrig och ska vara med på allting och aldrig sitta still så får man skylla sig själva. Det är jag i ett nötskal!! Men snart är det fredag igen, himla skönt!

08.45 - 16.30: Jobbar
18.00 - 19.00: Föräldramöte med jobbet
19.00 - 21.00: Jobbar

T-R-Ö-T-T
Tur att man är på bra humör så det kan hålla en uppe litegrann!
Jag saknar stina och evelina som jag önskar jag kunde träffa oftare. Hur ska jag klara mig utan er sen? Men blir det Västerås så kommer vi varandra nära så då är det inga tårar som behövs fällas. aja time is time..

Nu är det dags att klä på sig lite kläder och jag hoppas absolut inte det regnar idag också,  för det är inte kul att komma till jobbet med blöta jens som man ska gå runt i sen. aja puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0