måndag....

måndagen är här igen och vi är inne på mitten av oktober, hösten är verkligen här och kylan är verkligen här.. Jag går runt och fryser jämt, men det är bara att kämpa för om 8 veckor blir det egypten. Och håll i er..redan om 1 1/2 månad vet jag om jag kommer in på första antagningen till högskolorna och då blir det flytt. Jag hoppas hoppas hoppas... Men jag känner det på mig i magen att jag kommer komma in den här gången utan problem. Men som sagt är det ett tag kvar, så tur att jag har jobb, träning och vänner att roa mig med. Hela denna vecka kommer jag jobba mellan 8 - 16.30 förutom tisdag då jobbar jag längre för har stängningen. Ikväll blir det core, kör på lite lätt eftersom jag fortfarande är trött efter helgen. men nu måste jag torka mitt hår eftersom det tar miljoners år..detta tjocka hår...

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0