marknadshelgen, ingen tiopoängare precis

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här.. Helgen har enbart bestått av alkohol, baksmälla och skönt folk! På ett sätt jävligt roligt och på ett annat väldigt ångestfyllt. Orkar inte dra upp allting för är alldeles för trött. Men fredagen var kanon och gårdagskvällen var den tråkigaste jag upplevt. fyfan alltså. Men jag hade två av mina favoriter vid min sida så gjorde inte så mycket..Behövde ju inte må så dåligt idag iallafall.. Jag och Madde sov till 13.40 idag och gud så skönt det var, sen har vi bara legat i soffan och snackat skit och sen har vi varit nere och käkat nachotallrik och kebab.

Marknaden i lördags var mysig tillsammans med alex, hennes pappa och hennes lillasyster vanessa.. Men jag kunde ju mått bättre.. och när vanessa tjatade om att man skulle åka karusell kan man ju inte bara säga nej. man fick ju ställa upp.. och det var nog det dummaste jag gjort när jag var bakis.. ja klarade mig från spyan men resten av dagen var förstörd fram tills jag öppna en ny öl.

Klockan är redan mycket, jag ska damsuga och duscha och sen ska jag sova. Dags för jobb och träning imorgon. söndagar är det värsta jag vet.. men det är jag nog inte så ensam om att tycka :)

hoppas ni alla haft en bra helg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0