Only me

Fick snålskjuts av mamma imorse för jag inte var så sugen på att cykla till jobbet när cykeln var full i snö och det var halt på vägen.. Vi kan diskutera frågan om jag är bekväm eller inte!! Dagen har flytit på bra och stängningen gick bra förutom lite övertid men det är sånt man får ta ibland. Har åkt massa pulka med barnen och jag ångrar mig nog lite om snön, det är sjukt mysigt..
Nu är jag äntligen hemma och det ser ut att bli fredagsmys med mig själv ikväll.. Så har köpt kotletter som jag ska marinera och sen en chipspåse. Oh så gott det ska bli.. Sen är det ju idol kl 20.00! Och jag hörde ryktas om att alice hoppat av och det gör mig mindre glad.. det var en av mina favoriter!

Det kan nog bli rätt skönt att bara ligga hemma själv i soffan med kissekatten och bara ta det lugnt. Ska ha ork med resten av helgen också.
Hoppas de har lagat det där eländiga elfelet mellan nykvar och södertälje tills imorgon. Orkar inte att tågen ska strula när jag ska till stockholm. jaja vi får se. Fram kommer jag någongång iallafall..

Ni får ha en mysig och bra partykväll..Min katt äter tidningspapper nu så måste jag magpumpa honom.. puss


Jag längtar lite till nyår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0