Onsdag, långa onsdag

Långa långa onsdagar.. Tio timmars sömn inatt satt väldigt fint!! Vaknade vid 3 tiden av att Tyson gosade ihjäl mig typ och det var jättemysigt.. Sen somnade vi om igen..
Det är snart fredag igen och då ska det tydligen bli fötterna upp och huvudet ner enligt my, haha!! Låter rätt bra efter 2 vita helger. Jag hoppas på kryssning men får vi inte det igenom så blir det nog vanlig utgång.

Imorgon kommer mamma hem med mina efterlängtade högklackade stövlar.. De var slut i alla butiker inne i hela stockholm.. Hela eskilstuna och ja i princip alla städer i hela sverige förutom typ 4 stycken.. Bland annat fanns de i Örebro där mamma har varit och jobbat så vi ringde dit i söndags och sa att vi skulle ha dem. Okej nu låter de som ett par stövlar i guld och det är det absolut inte och inte alls jättedyra heller. Men det är bara det att jag är så otroligt kräsen på skor och de här satt så himla bra och var så fina..

Nej nu ska jag nog göra en inbakadfläta för har lite extra tid över.. Ha en bra dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0