Onsdag

Ja godmorgon på er alla! Mår ni bra?

Jag har börjat vakna runt 03.30 varje natt och jag tror alltid att klockan snart ska ringa men när jag kollar får jag värlens ångest när jag upptäcker vad klockan är egentligen. Varför?! Jag tror det är Tyson som väcker mig men jag är för trött för att komma ihåg det. Men sen från 03.30 så tror killen att jag är ett tuggben och ligger och tuggar och tuggar och tuggar... överallt på mig. Men det blir väl bättre när han blir större. Men eftersom han blev ifråntagen av sin mamma för tidigt så lägger han sig och snuttar i min hals och det gör fan ont :P stackars mamma katt och hennes tuttar!

Nu undrar jag vad jag pratar om här.. Måste sticka och jobba, 8-16! Så rätt skön dag. Men det förvånar mig inte om jag får stanna och stänga. Och sen blir det barnvakt ikväll 18.00. denhär veckan har jag verkligen aktiverat mig från det att jag vaknat tills jag gått och lagt mig.

Ha en kanonbra dag allihopa. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0