ormar ...

Godmorgon! Lite mer energi idag :) Det är redan torsdag, gud så sjukt..fredag imorgon igen liksom! vadå kommer rynkorna och hängbrösten snart också eller? Dem kanske dyker upp lika suprise som kylan gjorde?! ååååååååååh.... låt mig få leva lite långsammare!

Som jag skrev igår så kommer det ormar till jobbet idag.. Barnen kommer tycka det är döhäftigt medans jag kommer få höra att jag är feg. Men stina har sagt att jag MÅSTE klappa en orm, men neeeeej det vågar jag nog inte. kanske om alla håller i den så den inte rör sig.. det är det som är läskigt med dem! Och att dem sväljer en hel mus? hallå?! ja ni märker själva att det inte är mitt intresse.. men som sagt spännande!!


finns ju inget äckligare seriöst!!!!!!!!!!

Träning ikväll igen, kämpa kämpa!!
Hoppas ni får en bra dag, puss & kram / alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0