Så fruktansvärt bra och underbar låt!



Har varit på jobbet hela dagen och fick jobba över en liten stund också. Men nu har jag kastat i mig lite mat för ska snart iväg och träna lite afrodans. ja mina dagar består inte av så mycket mer än jobb, träning och mys med kissen. rutiner kallas det..sjukt tråkigt men ändå skönt!

Jag har länge velat tatuera mig men har inte vetat vart eller vad och då är det ingen idé för mig..Man blir märkt för livet och då vill jag verkligen känna att det är något jag verkligen kan bära med mig hela livet. Äntligen har jag hittat någon som betyder något för mig och det är så fruktansvärt fint. Har dock inte helt bestämt ställa än då jag väljer mellan två stycken ställen. Så nu ska jag snart boka tid och spara ihop lite pengar.

nu är det dags att sadla om till träningskläder. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0