säg en siffra....säg en färg...

Fick sluta en halvtimma tidigare idag för att jag har så himla fina kollegor.. Skönt att komma hem och hinna andas ut lite innan man ska iväg och träna. Tänkte köra två pass idag efter varandra. Först easyline och sen core. Vi får se om jag orkar med det .... Men måste stoppa något litet i magen innan tror jag och så får det bli middag när jag kommer hem istället.
Har gjort massa loppor med barnen idag och skrivit i dem.. Medan barnen skrev "hoppa på ett ben tre gånger" så skrev jag sexställningar. eller inte riktigt.. men det hade varit kul att ha en loppa med sexställningar ;)


säg en siffra....säg en färg...

Igårkväll när jag stod ute på balkongen så var det fullt av vildsvin nedanför på gräsmattan.. De böka, skrek, grymta och lät förjävligt. Förstår inte vart alla kommer ifrån. Jo visst skogen men ändå.. De kan väl förstöra marken i skogen istället för våran gräsmatta. ajjabajja..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0