Snopp-Lars

Har haft en sånhär dag där jag skrattat mig igenom hela dagen..Varit på kanonhumör..Jag har även blivit kallad snopp-lars .. Jaha vad ska man säga, barn är fantasifyllda varelser. Funderar på om det ska bli morgondagskvällens utklädnad ;) det är ju trots allt halloween..

Vi sitter i ett rum fullt med barn, och en unge på 4 år säger:
Han: Nej nu tänker jag gå härifrån!
Vi: Jaha varför det?
Han: det är för mycket barn här inne tycker jag
Vi: hahahahah

Ja det går absolut inte att ha tråkigt på ett sånthär jobb.. jag älskar det!! Nu ska jag äta en smörgås och sen åka upp och träna. Och ikväll komma mamma med mina stövlar, jag har saknat henne också faktiskt nu när hon varit borta.. ♥

puss


är så sugen på att bli rödhårig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0