Start på veckan

Ja då var det ny vecka och vi har även gått in i Oktober.. Ja svenska hösten är här. Inomhus med tända ljus, tillsammans med någon man tycker om och en bra film..då är hösten helt okej. Eller när man varit ute på en iskall lång höstpromenad och kommer in och gör sig en varm choklad. det är också rätt okej.
Men det är inte okej att det regnar och blåser så man får hålla i sig själv för att inte flyga iväg när man är ute och går. Mörkret tar över än totalt. och dethär gillar jag inte med hösten!

Ja min vecka är fullt planerad, kanonskönt.

Måndag: Jobba och träna spinning
Tisdag: Jobba och träna afrodans
Onsdag: Jobba och sitta barnvakt
Torsdag: Jobba och träna Step
Fredag: Jobba och partaja
Lördag: Partaja
Söndag: Myyyyyyyyyysa!

Ja så ser det ut så nu är det bara att sätta fart. Byter jobbställe på Onsdag också. Men det blir bra det med :) Sen kan jag berätta att jag har bestämt mig för att tatuera mig, jag kommer verkligen dö för det kommer göra så jävla ont på det där stället. Men det är det värt :) Puss o Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0