Tisdag

Hallå ni har en pigg tjej här som är så sugen på kaffe så det är inte klokt.. okej varför pratar jag om mig själv som tredje person?! Jag kanske inte var så pigg ;) Jag är iallafall galet sugen på kaffe, och ska minnsan dricka två koppar när jag kommer till jobbet..
Säger jättestort grattis till min älskling alexandra som fyller år idag♥ Och som sagt, får hon tid över ikväll så ska vi dricka vin och äta ost & kex.

Men vin på en tisdag kanske inte är så nyttigt, men gott!! Men därför ska jag träna en timmas afro dans kl 18.00 .. eller ah det är inte för vinets skull utan det skulle jag göra ändå.. åååh gud nu babblar jag bara känner jag. inget vettigt i mitt huvud såhär tidigt på morgonen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0