trött? .... jo..

hemma igen efter spinningen, totalt död! nu äter jag youghurt och sen ska jag bara diska, bädda rent i sängen och ringa stina & madde. sen blir det godnatt för mig.

Är det bra eller dåligt att träffa en partner med likadana intressen eller olika?! Jag har funderat på det länge. Har man samma intressen så blir det inte så mycket egentid vilket är jätteviktigt enligt mig. Jag skulle aldrig klara en kille som går på mig liksom, då känner jag mig kvävd. Men om man träffar en kille med helt olika så känns det också konstigt. Det borde finnas ett mellanting. Men kärlek har ju varken ålder, utseende, intressen, pengar m.m.

nej dags att göra mina små sysslor, jag fullkomligt längtar till sängen med min bebis. godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0