Underbar helg!!

Några tusen kronor fattigare....men en otroligt bra och mysig helg!! Att jag inte kan hålla i pengar är ingen nyhet, men nu är det bannemej slutshoppat. Kläder, skor, smink och smycken...enligt mig behövde jag det ;) Har varit på besök på 3 ställen i sthlm och varje ställe var helt underbart mysigt..
Idag när jag kom hem åkte jag direkt hem till alex och marcus. Vi fikade tillsammans med nicke och hanna.. Lussebullar, ja alex är tidigt i år på den fronten. Men gott var det.. Sen försvann ett kärlekspar och senare blev jag bjuden på middag som alex o markus hade lagat sen 5 timmar tillbaka. Åh så gott det var.
Alex fick även sin försenade födelsedagspresent. Ett helt kitt med allt man behöver för att göra gele nagelförlängning. Och inte nog med den presenten så gjorde jag allting på henne också. Så nu är raringen snygg om händerna!!!

Nu är jag i fullgång med att packa upp allt nytt och all packning från helgen och sen självklart gosa med min lilla bebis som varit ensam så länge. Han fick också en present faktiskt. En stor kattlåda så han slipper sin lilla.. Kanske mamma också slipper ha sand i hela badrummet varje dag.

Ska strax hoppa in i duschen, men först ska jag ta tag i mina oändligt stora och tjocka tova jag har i håret. Har nog aldrig haft en så stor. Hur ska jag få ut denhär? aja det är väl mitt eget problem. Hoppas ni andra haft en bra helg.. Nu är det slut på mina vita helger för ett litet tag framåt ;)

puss



Jag skulle tydligen hugga in först på den rosa bakelsen..


Matdags för douglas


Bubbel


Ser ut som två barnfötter..men det är faktiskt mina fötter.. Fick låna raggsockor för jag frös om fötterna..


Här var det tydligen massage..


Nackaforum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0