upp med händerna om ni mår bra!



Nu har jag dansat runt med Tyson i 15 minuter till den här låten .. Vet inte varför just denhär låten, det var bara en av dem som kom upp!! Mår iallafall sjukt bra idag, jag är kanonglad och jaa helt sprallig. Dagen har varit kanon och snart ska jag laga god middag. Tonfisksås med lök och champinjoner med pasta. mums.. Sen iväg och natta skruttarna..

Imorgon ska det komma två levande ormar till jobbet.. En pyton och en majsorm tror jag det skulle vara. åh jag som tycker ormar är så himla äckliga. MEN JAG MÅSTE KOLLA!! men på flera meters avstånd då förstårs. Ska ta med mig kameran så ni får se. eeeeeeuuuhhh...

ikväll ska det planeras kryssning, yeees så skoj! men nu måste jag verkligen fixa middag innan jag måste iväg.. puss!

Jag ger världens största kram till min mormor som ligger på akuten..
Hoppas du snart är hemma igen, älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0