utgång med grabbarna

Det blev utgång med grabbarna och jag hade en kanonkväll!! Sov hos Robban vilket han nog ångre kl 8 imorse när jag vaknade och var hur pigg som helst och prata sönder öronen på honom ;) haha .. Har nog aldrig mått så bra dagen efter som jag gjorde idag. Resorb♥
Har spenderat dagen tillsammans med killarna också, har städat hemma hos viktor och sen gick vi alla till café georges och käka lunch. Nu är jag hemma och är så sjukt himla trött.. Skulle egentligen gå på bio med matte och viktor men det orkar jag inte längre för jag tokdäcka på bussen hem idag. är helt förstörd! Mår inte dåligt men är bara så himla trött.

Ska hem på middag hos mamma och pappa för att träffa mormor lite mer innan hon åker hem. Men först blir det en dusch för att piggna till lite.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0