KISSekatt

Nytränad och en kopp varm choklad! Känslan är härlig och jag mår bra. Jag är jätte puss & kram sugen. Men hinner inte med det ikväll. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och sen ska jag gå och sova. Morgondagen kommer blir kaos, men det fixar sig alltid. och på det så jobbar jag på kvällen också, kommer vara helt slut. känner verkligen att det är sååååå kul att läsa mina inlägg om dagarna. måste bättre mig annars kommer ni snart ruttna. Men ni är gulliga ni som ändå hänger kvar!

Om ni vill höra något riktigt äckligt så kan jag berätta vad som hände häromdagen.
Jag hade nyss kissat och reser mig från toaletten och då hoppar Tyson rakt ner i toan och verkligen kämpar för att komma upp, så jag får lyfta upp honom helt dyngsur. visste inte om jag skulle skrika, skratta eller gråta. Tyckte så himla synd om honom! min bebis är iallafall badad nu. stackars plutten.. KISSekatt som madde så fiffigt kom på ;)

nej slut på detta, dags för duchen. puss o kram



Saker förändras. Vissa positivt. Mycket annat negativt. Bit ihop eller bryt ihop!!

Kommentarer
Postat av: Love

Snygg du är. :)

2010-10-05 @ 21:59:43
Postat av: sofia linnea

vilken fin blogg :D

2010-10-05 @ 22:15:47
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0