Vad händer med det övernaturliga?

Åh gudars vad jobbigt det var!!! Men nu mår jag så fruktansvärt bra.. Har ätit kasler med coscos och majs. Setat och pratat i telefon i typ en timma.. Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Något jag gör varje kväll innan jag lägger mig i sängen är
1.Dricker ett stort glas vatten
2. Smörjer in läpparna med aleo vera...


alltså helt seriöst!!! när jag sökte lägenhet i Lund för snart ett år sen så hade jag en annons ute över nätet om boende och då ringde värsta äcklet.. Från början verkade han helt normal och allt verkade superbra .. Sen när han började prata om att hans tjej och han gärna ville ha en tjej i huset för att det var översexuella så började jag fundera på vem fan jag pratade med.. Och när han fråga mig om jag tyckte om att visa mig naken så kände jag att det var dags att avbryta samtalet.. OCH NU SNART ETT ÅR SENARE .. Har jag annons om boende i Kalmar och tror ni inte samma kille ringer mig alldeles nyss och säger samma sak.. Jag sparade hans nummer och döpte det till "svara inte" för att jag skulle veta att det var han men nu var det ett helt annat nummer.. I början lät allt bra tills han sen börjar fråga vad jag gillar i sängen och om jag är pryd och har svårt att visa mig naken .. alltså vad är det för idiot? Nu är ytterligare ett nummer döpt till "SVARA INTE" .. Killen bor tydligen lite överallt.. blir tokig..på vilken procent händer det att han lyckas hitta mig igen i en helt annan stad?! mitt liv börjar spåra när det gäller skumma saker.. nått är konstigt..

jaja nu till duschen sen godnatt.. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0