värdelös film, äsch vi kör nyktert på tokmunken istället!

Kanon roligkväll faaaaast lite annorlunda måste jag säga! Vi åkte upp till heron och åt jättegod mat sen så kollade vi på världens sämsta film. Deppiga var vi inte för det för i bilen hem fick vi ryck och blev danssugna.. och det var ju då ingen alkohol den här helgen som det var sagt och eftersom jag var förare så gick det absolut inte. sååå ja mina vänner vi åkte till tokmunken och gick ut nyktra och shakea järnet på dansgolvet tills dem stängde och sen åkte vi hem.. Måste säga att det är sällskapet som gör det och jag är glad över att kunna göra sånna här roliga och impulsiva saker utan alkohol. nej riktigt rolig kväll och jag kommer må så himla bra imorgon bitti.
Nu ska jag sova, godnatt och sov så gott.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0