vintertid

Jahapp då var den riktiga snön här och landskapet är snart helvitt.. Och med tanke på kylan vi har så lär det stanna.. Men jag säger såhär, får vi vinter i oktober så ska bannemej sommaren komma i februari. hela klimatet har verkligen sagt ifrån nu och det kommer bara bli värre och värre. Men som sagt tänker jag försöka att inte klaga på dethär för det kommer inte hjälpa för fem öre. Det är bara att klä på sig och acceptera vädret för vi lär ju ha det ett tag. Så put the smile on!



Enda oron jag har är jag själv i en bil under detta vinterhalvår.. Jag kör lugnt och sansat visst, men jag är livrädd för att hamna i diket och jag förstår nog inte själv hur mycket halare det är nu. och då har jag ändå gjort halkan.. men det går nog inte att jämföra.

Känslan av att det är fredag får mig att skutta. så skönt! och massa mys ikväll. Nu ska jag strax till jobbet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0