åh ni gör mig på så bra humör

En av barnen kliar sig i ögat:
-Jag: Har du fått något i ögat?
-Han: Nej jag torkade bara bort en tår..
-Jag: Jaha är du ledsen sötnos?
-Han: Nej man kan ha tårar i ögonen fast man inte är ledsen,
-Jag: Ja men klart man kan det..
-Han: Ja man kan ha det om man är kär!
-Jag: Ja men visst det har du rätt i, är du kär i någon just nu eller?
-Han: Ja, men jag tänker inte säga vem.
-Jag: Nej men det behöver du inte.
-Han: Nej vad bra för det är ALLDELES FÖR MÅNGA!

haha så söt! Tänk vad lätt allt kan vara när man är liten. Det stora problemet är liksom att man är kär i f ö r många! gulleplutt!

Haft en likabra dag idag som alla andra dagar och jag ska även få avsluta min arbetsvecka där imorgon också. Jag förstår inte hur veckorna kan gå så snabbt?! Är det för att det är kul på jobbet eller pågår det en snabb period just nu? Jag gissar på det första.

Hela min familj är på hemgång. Christoffer kommer idag, mamma imorgon och pappa på Söndag! Nu har dem varit borta alldeles för länge.
Nej om man kanske ska lägga sig i badet, fryser lite faktiskt! låter som en bra idé.

puss


Nu saknar jag mina kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0