Åh vad jag vill ha tillbaka studenten

Kom i säng redan 21.30 igår vilket var väldigt skönt!! Men sen har ju lilla bebis väckt mig ett antal gånger inatt, eller rättare sagt har jag aldrig kommit i en djup sömn för jag har varit rädd för att mosa honom. Han ville ju helst av allt ligga under täcket på mitt ansikte, men han fick ligga bredvid. Så han har liksom nosat sig in i min hals och legat där.. och flera gånger under natten har han buffat med nosen så jag har vaknat. Åh det är så myyyysigt!

Nej nu är det dags för jobb och tillbaka till mina underbara barn! Jag verkligen längtar till jobbet. Hoppas ni alla får en bra dag :)

puss




Svetten rann, glädjen var på topp, alla var samlade, alla mådde bra och inga sura miner...
Ge mig tillbaka den dagen - BÄSTA DAGEN I MITT LIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0