Alla som vill flytta räcker upp en hand!

Jaha då har snart en hel söndag gått... Vad har jag gjort egentligen?! Typ ingenting.. Vid 3 åkte jag ner på stan och mötte upp alex, vi drog i oss en himla massa kaffe på två goda ting. Sen handlade vi och åkte hem till mig. Jag lagade mat och hon fixa naglarna. Sen kollade vi på Kungarna av Tylösand igen för hon hade inte sett första avsnittet.. jävla körda människor :P haha..

Sen fick jag köra hem min raring och nu sitter jag här sjukt röksugen och godissugen. Inga cigaretter och inget godis har jag. Tur är väl det! Röksuget är bara en inbillning för att jag är hungrig. Eller ah jag bli hungrig för att jag inte röker rättare sagt. Får komma på något nyttigt att äta här hemma..
Jag funderar på att lägga mig i ett bad, iallafall ta en lång dusch för jag ser förjävlig ut..

Ska försöker kolla på en film, men det kommer inte funka. Ska ringa maddi och snacka skit tror jag.

Imorgon är det dags för jobb igen, ska bli skönt på ett sätt men ändå inte.. Jag vill till Halmstad nu, jag orkar inte vänta i 3-4 månader. Piss hösten kommer döda mig. Kommer bara regna jag lovar! Jag vill plugga, och efter har jag så mycket drömmar. Jag ser verkligen fram emot att leva mitt liv som väntar mig. Kommer ha så jävla kul!!

Men men jag har saker att se fram emot iallafall!!!!

Nu ska en makeover göras på mig.. In i duschen..

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0