Allt på en gång

Kan jag bli frisk nu?! Jag tycker jag tar jättebra hand om min kropp ifrån vad jag brukar göra när jag är förkyld. Jag tränar inte, jag äter bra mat och jag har haft en vit helg. Hallå det har hållt på 2 veckor nu!!!! Juste nu är mitt huvud helt fucked up och mina ögon ja de ska vi inte tala om. Vill inte ens visa mig såhär :(

Frågan är varför jag går upp 9 när jag är ledig. Jo det är för att jag och alex ska hinna med mycket idag. Vi ska strax mötas nere på stan och fika tillsammans. Sen ska vi handla alla ingredienser till allt bakande vi ska göra. Vi ska även hinna med och färga håret på varandra också :)

Nej jag måste få på mig kläder och bli människa, jag känner mig som ett psykfall med mina svullna och rinnande ögon. puuuh det är nog inte min dag idag iallafall..


Ja idag är det ingen vanlig dag för idag har vi varit förlovade i ett år! En av mina bättre vänner♥
Tråkigt att vi inte kan/hinner ses så ofta, men det spelar ingen roll eftersom vi delar allt med varandra och så fort vi plockat upp telefonen kan det blir prat hur länge som helst. Likaså när vi ses så känns det som det var igår fast det var flera månader sen. Jaa väldigt konstig vänskap! Men måste nog säga att du är min bättre halva!!!!! Jag älskar dig

Nej nu måste jag återgå här så alex slipper vänta på mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0