Äntligen helg

Åååh vad skönt med Fredag och vila! Kommer få en helg där jag vet att jag kommer skratta luften ur mig och bara göra mysiga/roliga saker.

Jag har min vove här på golvet, han är så söt! Eftersom jag har en skjutdörr till köket fick han sova där inatt för att jag slippa hitta honom i min beiga soffa! Och när klockan ringde imorse vaknade även han för jag hörde hur han stod och knuffa på dörren med nosen. Och när jag öppna så hoppa han rakt upp på mig och slicka mig i ansiktet. Han är trots allt rätt gullig min lilla Charlie.

Sen har vi ju en till liten gullis som ligger över hela soffan.. Han är ju typ 1,80 snart så han är inte så liten längre. Men han sover som en stock!



Nej dags att kila iväg till jobbet innan helgen väntas. Slutar 16.00 idag så det är inte så jättesent som tur är! Ni får ha det så bra allihopa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0