Att skratta förlänger livet

Jag har haft en riktigt kanondag, är sjukt nöjd och har haft jättekul med barnen!! Fick jobb där imorgon också så det ser jag mycket fram emot :) Kom typ nyss hem ska egentligen laga mat men det orkar jag inte.. Så ska ner och köpa något på ica snabbt sen sticka till nästa jobb. Tur att man alltid är full med överskottsenergi annars hade jag nog aldrig orkat. Kommer aldrig behöva tvivla på att jag kommer bli trött på mina egna ungar sen iallafall. Känns som jag redan har barn, då menar jag inte två utan flera hundra.. Men det är kul..

Daniel ringde nyss, och shit vad glad han var! Mitt hjärta gjorde världens glädjeslag när jag hörde hur bra han mår och att han fått jobb och grejer. Fan saknar honom så fruktansvärt mycket! Men han kommer hem i September och då ska vi ses.. Längtar massor till dess!

Nej om man kanske skulle lägga på ett kol, jag bara glider omkring här och tror att det finns all tid i världen. Men icke. Hörs senare ikväll. PussKram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0