dagarna bara försvinner förbi

Mamma har varit här ikväll och käkat middag och kollat på idol med mig! :) Mysigt!! Men nu har hon åkt och jag väntar ett samtal och efter det blir det sängen.. Börjar 07.30 imorgon och måste verkligen vila ut mig. Längtar redan till helgen för då ska jag få träffa min älskade stina som var evigheter sen. Något jag verkligen ser fram emot.

Livet rullar verkligen på.. det är jobb, träning, ärenden, handla mat, tvätta, städa, laga mat, sova osv.. tiden går så sjukt fort och det känns som att man inte hinner med så mycket annat än bara massa rutiner och vardagssysslor. Men på ett sätt är det väl bra för då kommer sommaren fortare tillbaka. Men vi håller på att boka utomlandsresa nu också till december. Ska bli skönt att komma bort och få lite sol och värme.

nattinatti, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0