dags att fiska

Jag vet inte om jag är människa igen efter helgen.. Har jag blivit gammal eller? Är totalt förstörd. Hoppades igår att jag skulle få ledigt idag.. Och när jag vaknade till vid 08.30 imorse och ingen hade ringt så blev jag så lycklig. (De ringer alltid innan 08.00 om man ska jobba)..Men en halvtimma senare ringer dolt nummer och jag tänker .. vafaaan.. Ja då skulle jag tydligen hoppa in i köket idag och vara husmor. Haha likabra så ingen slipper se mitt slitna jag. Skönt att jag fick sluta halv två redan.

Hade bokat tvättstuga och tänkte ta en slappdag och fixa och dona här hemma. Men icke nu ska jag följa med madde och johan ut och fiska och sen ska vi åka in till södertälje och ta en fika. Kommer bli urmysigt och det var verkligen jättelänge sen jag fiskade också. Hade tänkt mig att dra gammelgäddan idag ;)

Så vi har köpt med oss massa godis, chips och läsk.. Jag förstår om ni är avundsjuka för det finns inget mysigare än att vara ute på sjön när solen lyser. Och sen att det är med madde och johan är extra kul!

Nu måste jag kila för nu hämtar de mig snart.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0