Det finns flera sidor och flera svagheter

Jag förstår inte varför jag är ledsen när det finns viktigare saker omkring mig.
Att ens ta av min energi och vara deppig över det här.
Men det är inte alltid så lätt. Ibland klarar jag av att vara stark och jag är det för det mesta,
men ibland brister allt och jag blir den minsta på jorden. Mitt hjärta är som mos idag!
Jag vet att det är bättre vissa dagar och sämre andra. Men idag är jag ledsen och tänker låta mig vara det!
Jag har känslor så in åt a helvete överallt..Jag hatar att sakna och jag hatar att man
alltid trampar ner på allt bra man har i sitt liv under den tiden man är lite nere.
Varför ösa skit på allting när det är små saker som drar ner än.
Ibland känns allt bara så hopplöst och jag tror alltid jag upplevt det bästa och inte kommer få känna
den känslan igen. Det är en ren lög. Jag kommer bli glad igen och jag kommer få styrkan tillbaka. Säkert redan imorgon. Men just nu vill jag gräva ner mig och mina känslor.
Dem är för mycket och de gör för ont. Kommer må såhär många gånger i mitt liv och jag är inte den enda.
Jag ska ta mig ur detta med tiden. Inget är omöjligt.
Ibland kan jag gå på eld och ibland kan jag inte ens gå ur sängen utan att bryta ihop.
Jag är inte mer än människa!


Kommentarer
Postat av: Malin

DU verkar vara en jättefin tjej och hoppas att du redan mår bättre. Ibland måste man bryta ihop för att orka bita ihop och komma igen.



Ha en bra dag!

2010-09-15 @ 10:47:02
Postat av: Alexandra

Tack vad gullig du är! Jo men det är ju så och jag mår mycket bättre idag tack o lov :) Hoppas allt är bra med dig med!

2010-09-15 @ 17:27:21
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0