Do it do it

Hemma efter en dag där vi bara varit ute! Har ju varit så underbart väder så det är inte klokt.. Imorse var det inte speciellt kul, men sen sprack det upp och blev kanonvarmt! Så vi har till och med ätit mellis ute.. Skönt att få sluta 15.30 för en gång skull.. Ska på en timmas konditionspass kl 18 och det ska bli skönt. Men jag vet inte hur det ska gå eftersom jag fortfarande har en äcklig träningsvärk i hela häcken och i benen. Men det är positivt så hoppas på ännu mer träningsvärk imorgon.

Åh jag är så himla partysugen!!!

So come and join our love foundation
Go feel the heat, the sweet vibration
'Cause we are about to ignite
And we wanna go out tonight!



Jag saknar våra galna utekvällar, tror vi ska ta en tripp till västerås du och jag!!!
Och du vet vart vi ska baby! ;)

Nu ska jag höja volymen och dansa lite här hemma, är på kanonhumör!

over and out


Kommentarer
Postat av: Stina

Det vet jag verkligen ;)

2010-09-30 @ 19:48:23
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0